ICT Helpdesk- en Supportmedewerker (Specialisatie Applicatieontwikkeling)

Vacature gesloten

ICT Helpdesk- en Supportmedewerker (Specialisatie Applicatieontwikkeling)

Zuidberg Ens

Wat is vereist?

  • Mbo werk- en denkniveau, bij voorkeur richting applicatieontwikkeling/applicatiebeheer
  • Goede beheersing van Microsoft Office
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Kennis van één of meerdere programmeertalen is een pre (C# .NET, Angular Javascript/Typescript, SQL of Git(hub))

Wat krijg je?

  • €2.843,20 - €4.006,12 p/m (cao Metalelektro), afhankelijk van kennis en ervaring en o.b.v. 36 uur
  • 36-urige werkweek
  • 216 verlofuren op jaarbasis, wat neer komt op 6 weken
  • Gezondheidsbonus, verjaardagsbonus en winstuitkering

Wat doe je?

  • 40% Eenvoudige en complexe helpdeskwerkzaamheden uitvoeren
  • 20% Incidenten registreren
  • 20% (Gebruikers)handleidingen/instructies opstellen en beheren
  • 10% Rapportages en lay-outs binnen ERP-systeem onderhouden
  • 10% Meldingen van IT Helpdesk aannemen en prioriteren

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Vacature

Als ICT Helpdesk- en Supportmedewerker (Specialisatie Applicatieontwikkeling) bij Zuidberg ben je verantwoordelijk voor de technische ondersteuning en het optimaliseren van de IT-systemen. Je assisteert collega’s voornamelijk bij het gebruik van de interne (web)applicaties en het ERP-systeem. Dit houdt in dat je zowel eenvoudige softwareproblemen oplost als complexere systeemstoringen aanpakt. Samen met de IT Helpdesk bepaal je de prioriteiten voor binnenkomende meldingen over de (web)applicaties en systemen en zorg je dat deze worden afgehandeld. 

Een belangrijk onderdeel van je werk is het registreren van incidenten in het geautomatiseerde systeem, het bieden van gebruikersondersteuning en het verstrekken van advies over softwaregebruik. Je houdt je ook bezig met het oplossen van kleine verstoringen in de interne (web)applicaties en het onderhouden van rapportages en lay-outs binnen het ERP-systeem. Verder zorg je voor het opstellen en beheren van gebruikershandleidingen en instructies.

Je bent onderdeel van team IT, dat bestaat uit Netwerkbeheerders, Applicatieontwikkelaars en collega's van de IT Helpdesk. In deze functie werk je onder directe supervisie van de Manager Applicatieontwikkeling. Daarbij krijg je de kans om deel te nemen aan verbeterprojecten in teamverband, wat bijdraagt aan jouw professionele groei en aan innovatie binnen de organisatie.

Als je graag mensen helpt, technische vraagstukken oplost en het uitdagend vindt om te werken in een bedrijvige omgeving waarbinnen jij je focust op de applicatieontwikkeling, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

ICT Helpdesk- en Supportmedewerker (Specialisatie Applicatieontwikkeling)

Op een leuke werkdag help je collega's met IT-problemen en ondersteun je de collega’s die zich richten op de applicatieontwikkeling bij het maken en onderhouden van rapportages en lay-outs.

Op een minder leuke werkdag is het druk op de Helpdesk, omdat er veel meldingen tegelijk binnenkomen. Het is dan jouw taak om goed te communiceren en prioriteiten te stellen.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00

Voorbeeld uit de praktijk

Een medewerker meldt dat hij een productieorder niet kan verwerken in het systeem vanwege een mogelijke storing. Wat doe je?

Wanneer een medewerker een storing meldt bij het verwerken van een productieorder, analyseer je eerst de urgentie en aard van het probleem. Bij hoge urgentie neem je telefonisch contact op; in andere gevallen gebruik je e-mail. Je onderzoekt of het een gebruikersfout of systeemstoring betreft. Bij een gebruikersfout geef je instructies over de correcte procedure. Is het een systeemprobleem, dan werk je met team IT aan een oplossing, waarbij je het incident registreert en betrokkenen informeert over de voortgang. Jouw doel is het probleem snel en efficiënt op te lossen, zodat de productiewerkzaamheden voortgezet kunnen worden.

Groeipad

Het groeipad binnen Zuidberg staat niet vast. Medewerkers kunnen zowel horizontaal als verticaal doorgroeien en ontwikkelen. Daarnaast biedt het Metalelektro cao mogelijkheden tot subsidies. Zuidberg blijft continu investeren in de medewerkers.

ICT Helpdesk- en Supportmedewerker (Specialisatie Applicatieontwikkeling)

Werken bij Zuidberg

Wereldwijd staat Zuidberg bekend om haar vooruitstrevende visie en technische innovaties. Sinds 1982 is Zuidberg als familiebedrijf succesvol doorgegroeid tot een absolute marktleider van fronthefsystemen op tractoren. Later kwam daar hun eigen aftakas en de rupsbandsystemen bij. Alle producten worden op één locatie in Ens (Flevoland) ontwikkelt. Daar beschikt Zuidberg over een moderne fabriek waar ze, naast de eigen producten, ook halffabricaten of eindproducten met én voor derden produceren.

 

 

  • Ens
  • 450 medewerkers in Nederland
  • Actief in meer dan 42 landen
  • 12% / 88%
  • Gem. leeftijd 45 jaar
  • In de productie dragen alle medewerkers werkkleding met een Zuidberg logo. Op kantoor zijn medewerkers vrij in dragen wat zij zelf willen.
  • Medewerker in vastgestelde functiegroepen kunnen 1 dag per week thuiswerken.

Sollicitatieproces

Telefonisch gesprek met HR Adviseur
Gesprek met leidinggevende
Rondleiding en gesprek met collega
Afrondend gesprek met HR Adviseur over arbeidsvoorwaarden

Interessante baan?

Terug naar boven